
"أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَی آیا نمی دانید که خدا می بیند؟" علق /۱۴ نمایندگان خانه ملّت با حقوق از بیت المال و اعتبار اجتماعی و... از نظام جمهوری اسلامی در نظارت کیفی دردستگاه عدلیّه کجائید؟ چرا همچنان مجرم آزاد و بی گناهان گرفتارشده و می شوند و شکایات واهی از نیروهای مؤمن انقلابی به ویژه طلّاب افزایش معنی دار یافته است؟ حتیّ استیضاح و عزل که بماند احضار و تذکّر هم نمی دهید؟!!! چرا مردم وقت رأی دادن موضوعیّت پیدا می کنند؟! در ظلم های مشهود عدیده و عیان عدلیّه کجائید؟&nbs...
ادامه مطلب
اخیرا قوّه قضائیه، اقدام به راه اندازی دفاتر خدمات قضایی نموده و کلیه شکایات مردم را به این مراکز محوّل نموده تا بعد از پرداخت وجه زیادی( برای بیشتر مردم) امکان شکایت فراهم گردد. علاوه براین، به دلیل عدم تخصّص در امور قضایی مسئولین (کارشناسی فقه و حقوق قضایی و...) و کارکنان( فاقد هرگونه تخصّص فقط ثبت رایانه ای دادخواست) این دفاتر، شاکی باید یا خود تخصّص حقوق قضایی داشته باشد و یا با پرداخت هزینه گزافی به وکیل اگر توان علمی برابر مدرکش باشد، دادخواست و موضوع اتهام و... را تنظیم نماید، در غیراین ...
ادامه مطلب